Image
Σάββατο 14 Ιουνίου 2025 13:34 Είς Υγείαν

Δρυμπέτειο Πολυιατρείο: Ολοκλρώθηκε το Πρόγραμμα εκπαίδευσης μαθητών/τριών στη Σχολική Διαμεσολάβηση

Μέσα σε κλίμα χαράς και περηφάνιας ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα εκπαίδευσης μαθητών/τριών στη Σχολική Διαμεσολάβηση που υλοποιήθηκε από το Τμήμα Κοινωνικών Παροχών και Δημοτικών Ιατρείων σε συνεργασία με το Τμήμα Παιδείας και το 2ο και 3ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ερυθραίας.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιάστηκε από τις Ψυχολόγους του Δρυμπετείου Πολυιατρείου του Δήμου Κηφισιάς, Αθανασία Κακάρογλου και Δάφνη Παπανικολάου και υλοποιήθηκε από τις ίδιες με την υποστήριξη των Διευθυντών των δύο σχολείων, Παντελή Τσιώτα και Αντωνίας Μήτση.

Σκοπός του προγράμματος ήταν η εκπαίδευση, σε επίπεδο γνώσεων-δεξιοτήτων και στάσεων, δεκαπέντε (15) μαθητών και μαθητριών στην ειρηνική επίλυση των συγκρούσεων και στην ανάληψη του ρόλου του σχολικού διαμεσολαβητή/τριας. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε συνδύαζε τη βιωματική μάθηση, την ενεργητική συμμετοχή και την εμψύχωση των ομάδων αξιοποιώντας ενεργητικές τεχνικές όπως το παίξιμο ρόλων και τις προσομοιώσεις. Πραγματοποιήθηκαν δεκατρείς (13) εβδομαδιαίες συναντήσεις στην αίθουσα διαμεσολάβησης των σχολείων, οι οποίες διήρκησαν από τα μέσα Φεβρουαρίου 2025 έως τις αρχές Ιουνίου 2025.

Από την αξιολόγηση του προγράμματος φάνηκε ότι οι μαθητές/τριες απόκτησαν τις γνώσεις και δεξιότητες της σχολικής διαμεσολάβησης σε ικανοποιητικό και πολύ ικανοποιητικό επίπεδο και αποτυπώθηκε ότι ανέπτυξαν και τη συναισθηματική ετοιμότητα να αναλάβουν τον ρόλο του σχολικού διαμεσολαβητή/τριας από την επόμενη χρονιά συμβάλλοντας έτσι στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων.

Post
Είς Υγείαν Τρίτη 16.06.2026

Δωρεάν προληπτικός γενετικός έλεγχος Νωτιαίας Μυϊκής Ατροφίας (SMA) και Κυστικής Ίνωσης

Την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:00- 20.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Συλλόγου Καμινίων θα πραγματοποιηθεί δωρεάν προληπτικός γενετικός έλεγχος φορείας Νωτιαίας Μυϊκής Ατροφίας (SMA

Post
Είς Υγείαν Δευτέρα 15.06.2026

Εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και στα νοσοκομεία

Ο Υπουργός Υγείας συμμετείχε στις εργασίες του 3ου ΣΦΕΕ Summit, με τίτλο «Η Ελλάδα σε σταυροδρόμι: Επιλέγοντας την καινοτομία για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο&

Post
Είς Υγείαν Πέμπτη 11.06.2026

Αδ. Γεωργιάδης: Από 1η Ιουλίου η ηλεκτρονική συνταγογράφηση σε όλα τα νοσοκομεία

Από την 1η Ιουλίου θα τεθεί σε εφαρμογή σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο 3ο ΣΦΕΕ Summit που πραγματ