Image
Σάββατο 15 Ιουνίου 2024 09:26 Βλέπω/Ακούω

Πανελλήνιες 2024: Οι πρώτες εκτιμήσεις για βαθμολογίες και βάσεις

Η ανακοίνωση των βαθμολογιών, που πιθανότατα θα συνοδεύεται και από τα επίσημα στατιστικά των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2024, αναμένεται να γίνει τις τελευταίες ημέρες του Ιουνίου.

Στη συνέχεια, η διαδικασία της συμπλήρωσης των Μηχανογραφικών Δελτίων αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου, ώστε μέχρι το τέλος Ιουλίου να έχουν ανακοινωθεί οι βάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Εν αναμονή της ανακοίνωσης των βαθμολογιών στα τέλη Ιουνίου είναι οι υποψήφιοι των ΓΕΛ, μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων την περασμένη Τετάρτη. Μαζί με τις βαθμολογίες, αναμένεται να ανακοινωθεί και ο αριθμός των υποψηφίων που συμμετείχαν φέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, κάτι που θα δώσει σαφή εικόνα για το πώς θα κινηθούν οι βάσεις για την είσοδο στις σχολές και τα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τα μαθήματα, τα οποία φάνηκαν να δυσκόλεψαν τους υποψηφίους θα είναι τα «κλειδιά» για την ολοκλήρωση και του φετινού παζλ. «Αναφορικά με τη γενική εικόνα των επιδόσεων είναι φανερό ότι η δυσκολία των Μαθηματικών θα επηρεάσει οπωσδήποτε το 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικών Σπουδών) και το 4ο (Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής)», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργος Χατζητέγας, εκπαιδευτικός και αναλυτής. 

Συμπλήρωσε, δε, ότι οι επιδόσεις στο μάθημα των Μαθηματικών σε συνδυασμό με εκείνες στη Φυσική «θα επηρεάσουν πτωτικά τις βάσεις στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο, στα υψηλόβαθμα τμήματα των κεντρικών Πολυτεχνείων».

Παράλληλα, όπως εκτίμησε, οι επιδόσεις στο μάθημα της Φυσικής «θα επηρεάσουν τις βάσεις στα υψηλόβαθμα τμήματα του 3ο επιστημονικού πεδίου των Σπουδών Υγείας, με εμφανές αποτύπωμα στις Ιατρικές Σχολές».

Όσον αφορά στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο, των Ανθρωπιστικών Σπουδών, ο κ. Χατζητέγας εκτίμησε ότι η χαμηλότερη μέση επίδοση θα παρατηρηθεί για μία ακόμα χρονιά στο μάθημα της Ιστορίας, καθώς «τα φετινά θέματα κρίθηκαν από τους υποψηφίους αρκετά απαιτητικά στο συγκεκριμένο μάθημα».

Οι «άγνωστοι Χ»
Ο αριθμός των υποψηφίων που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές, αλλά και ο καταμερισμός τους στα επιστημονικά πεδία είναι δύο βασικά κομμάτια που λείπουν ακόμη από το παζλ. Ειδικότερα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται να έχει το εάν θα συνεχιστεί η μετακίνηση υποψηφίων από το 2ο προς το 4ο επιστημονικό πεδίο, κάτι που παρατηρείται έντονα τις περασμένες χρονιές.

«Το μεγαλύτερο Επιστημονικό Πεδίο των Θετικών Σπουδών με 247 τμήματα, πάνω δηλαδή από τα μισά του συνόλου των τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έχει πια τους λιγότερους υποψηφίους», συμπλήρωσε o κ. Χατζητέγας.

Ο αριθμός των υποψηφίων που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές, αλλά και ο καταμερισμός τους στα επιστημονικά πεδία είναι δύο βασικά κομμάτια που λείπουν ακόμη από το παζλ. Ειδικότερα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται να έχει το εάν θα συνεχιστεί η μετακίνηση υποψηφίων από το 2ο προς το 4ο επιστημονικό πεδίο, κάτι που παρατηρείται έντονα τις περασμένες χρονιές.

«Το μεγαλύτερο Επιστημονικό Πεδίο των Θετικών Σπουδών με 247 τμήματα, πάνω δηλαδή από τα μισά του συνόλου των τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έχει πια τους λιγότερους υποψηφίους», συμπλήρωσε o κ. Χατζητέγας.

madata.gr

Post
Βλέπω/Ακούω Τετάρτη 23.10.2024

Στα Ιωάννινα η 34η «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ το Σάββατο 9 Νοεμβρίου

Η «Ημέρα Καριέρας» της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) επιστρέφει για τρίτη φορά στα Ιωάννινα, το Σάββατο 9 Νοεμβρίου, στο ξενοδοχείο Du Lac Congress Center & Spa (Κ. Παπούλια &a

Post
Βλέπω/Ακούω Τετάρτη 23.10.2024

Ενημέρωση για τις «Μετακινήσεις αιγοπροβάτων λόγω επιζωοτίας Ευλογιάς των προβάτων» που εκδόθηκε μετά την επιβεβαίωση κρούσματος

Σε εφαρμογή σχετικής εγκυκλίου του ΥΠΑΑΤ «Μετακινήσεις αιγοπροβάτων λόγω επιζωοτίας Ευλογιάς των προβάτων» που εκδόθηκε μετά την επιβεβαίωση κρούσματος ευλογιάς των προβάτων στην Περιφέρει

Post
Βλέπω/Ακούω Τετάρτη 23.10.2024

Εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, την Ιταλία και την Πορτογαλία συνεργάζονται για την ενίσχυση της Ψυχικής Υγείας των Μαθητών στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ Make It Thrive

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, σε συνεργασία με εταίρους από την Πορτογαλία και την Ιταλία, ολοκλήρωσε με επιτυχία εκπαιδευτικό τριήμερο στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ Make It