Image
Πέμπτη 08 Δεκεμβρίου 2022 18:33 Είς Υγείαν

Γρίπη: Αυξάνονται κρούσματα και επισκέψεις σε γιατρούς - Ένας θάνατος την τελευταία εβδομάδα

Αύξηση παρουσιάζουν τα περιστατικά γρίπης στη χώρα μας λόγω και της κακοκαιρίας που επικρατεί. Ο ΕΟΔΥ καταγράφει νέα περιστατικά, ενώ ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του την περασμένη εβδομάδα.

 Ειδικότερα σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ, κατά την εβδομάδα 48/2022 (28 Νοεμβρίου – 04 Δεκεμβρίου 2022) οι επισκέψεις σε ιατρό για γριπώδη συνδρομή παρουσιάζουν αύξηση (41.5%) σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.

Κατά την εβδομάδα 48/2022 (28 Νοεμβρίου – 04 Δεκεμβρίου 2022) στα δύο Εθνικά Εργαστήρια Αναφοράς Γρίπης (Τμήμα Ιολογίας, Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ, και Β' Εργαστήριο Μικροβιολογίας, Ιατρική Σχολή Α.Π.Θ.), ελέγχθηκαν για ιούς γρίπης συνολικά 61 κλινικά δείγματα και συγκεκριμένα 11 από νοσοκομεία και 50 από το Σύστημα Παρατηρητών Νοσηρότητας στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (Sentinel). 

Τα 23 (37,7%) εξ΄ αυτών ήταν θετικά για ιούς γρίπης τύπου Α και ανήκαν στον υπότυπο Α(Η3Ν2).

Από την εβδομάδα 40/2022 έως και την εβδομάδα 48/2022 (28 Νοεμβρίου – 04 Δεκεμβρίου 2022) καταγράφηκαν πέντε (5) σοβαρά κρούσματα εργαστηριακά επιβεβαιωμένης γρίπης με νοσηλεία σε Μ.Ε.Θ εκ των οποίων το ένα (1) απεβίωσε.

madata.gr

Post
Είς Υγείαν Τρίτη 16.06.2026

Δωρεάν προληπτικός γενετικός έλεγχος Νωτιαίας Μυϊκής Ατροφίας (SMA) και Κυστικής Ίνωσης

Την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:00- 20.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Συλλόγου Καμινίων θα πραγματοποιηθεί δωρεάν προληπτικός γενετικός έλεγχος φορείας Νωτιαίας Μυϊκής Ατροφίας (SMA

Post
Είς Υγείαν Δευτέρα 15.06.2026

Εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και στα νοσοκομεία

Ο Υπουργός Υγείας συμμετείχε στις εργασίες του 3ου ΣΦΕΕ Summit, με τίτλο «Η Ελλάδα σε σταυροδρόμι: Επιλέγοντας την καινοτομία για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο&

Post
Είς Υγείαν Πέμπτη 11.06.2026

Αδ. Γεωργιάδης: Από 1η Ιουλίου η ηλεκτρονική συνταγογράφηση σε όλα τα νοσοκομεία

Από την 1η Ιουλίου θα τεθεί σε εφαρμογή σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο 3ο ΣΦΕΕ Summit που πραγματ