Image
Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021 15:08 Κρητική διατροφή

Ψητά αβγά με σπανάκι και ντομάτα

Υλικά

4 αβγά
100 γρ. σπανάκι
400 γρ. ντομάτες ψιλοκομμένες
1 κ. γλ. νιφάδες τσίλι

Εκτέλεση

Βήμα 1

Προθερμάνετε το φούρνο στους 180 βαθμούς.
Βήμα 2
Τοποθετήστε το σπανάκι σε ένα σουρωτήρι και στη συνέχεια ρίξτε βραστό νερό ώστε να μαραθούν τα φύλλα.
Βήμα 3
Σουρώστε και μοιράστε ομοιόμορφα σε ατομικά πήλινα σκεύη.
Βήμα 4
Ανακατέψτε τις ντομάτες με τις νιφάδες τσίλι και αλατοπιπερώστε.
Βήμα 5
Μοιράστε ομοιόμορφα στα πήλινα με το σπανάκι και κάντε μια μικρή τρύπα στο κέντρο του καθενός.
Βήμα 6
Σπάστε μέσα το αβγό και ψήστε για 12-15 λεπτά ή περισσότερο ανάλογα με το πώς σας αρέσουν τα αβγά σας.

newsbeast.gr
Post
Κρητική διατροφή Τετάρτη 01.12.2021

Ζυμαρικά με κοτόπουλο και φέτα

Υλικά 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο 1 1/2 κιλό στήθη κοτόπουλο χωρισμένα στη μέση 1 κ. γλ. αλάτι 1/4 κ. γλ. φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι 2 κονσέρβες ντομάτες σε κύβους 2 φλ. τσαγιού νερό 45

Post
Κρητική διατροφή Τρίτη 30.11.2021

Σούπα με τορτελίνια και κιμά από λουκάνικο

Υλικά 450 γρ. ιταλικό λουκάνικο αλεσμένο 6 φλ. τσαγιού ζωμό κοτόπουλου 1 ματσάκι καλαί (kale) ψιλοκομμένο 300 γρ. τορτελίνια τυριού 1 φλ. τσαγιού κρέμα γάλακτος Εκτέλεση Βήμα 1 Σοτάρετε

Post
Κρητική διατροφή Δευτέρα 29.11.2021

Κανέλα, κουρκούμας, τζίντζερ, σκόρδο και πιπέρι καγέν: Δεν φαντάζεστε πόσο οφελούν

Οι ερευνητές διατροφής λένε ότι υπάρχουν περισσότερα από 100 κοινά μπαχαρικά που χρησιμοποιούνται στην μαγειρική σε όλο τον κόσμο. Μερικά από αυτά τα μπαχαρικά είναι αποδεδειγμένα συμπυκνωμένες πηγ