Δευτέρα 03 Αυγούστου 2020 02:14 Οικονομία

Ηλεκτρονικές αποδείξεις: Υποχρεωτικά στο 30% του εισοδήματος παρά την πανδημία


Να πληρώσουν περισσότερο φόρο κινδυνεύουν όσοι δεν χρησιμοποιούν συχνά χρεωστική κάρτα για τις συναλλαγές τους. Και αυτό επειδή από φέτος τουλάχιστον το 30% του εισοδήματος πρέπει να δαπανάται με πλαστικό χρήμα.

Για παράδειγμα, αν κάποιος φορολογούμενος έχει εισόδημα 15.000 ευρώ οι ελάχιστες ηλεκτρονικές δαπάνες που θα πρέπει να εμφανίσει είναι 4.500 ευρώ. Αν συγκεντρώσει 3.500 τότε θα πληρώσει πρόστιμο 22% επί των 1.000 ευρώ της διαφοράς, κάτι που συνεπάγεται σε επιπλέον φόρο 220 ευρώ. Σημειώνεται ότι από την υποχρέωση των ηλεκτρονικών δαπανών εξαιρούνται οι φορολογούμενοι άνω των 70 ετών.

Δείτε το αναλυτικό ρεπορτάζ του OPEN με τα σχετικά παραδείγματα:

 

madata.gr
Post
Οικονομία Παρασκευή 09.10.2026

Σήμερα η καταβολή της συμπληρωματικής πληρωμής επιδόματος παιδιού (Α21)

Ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) ενημερώνει ότι τηνΠαρασκευή 9/10/2026 θα πραγματοποιηθεί η συμπληρωματική καταβολή του Επιδόματος Παιδιού (Α21), μετά την ολοκλήρω

Post
Οικονομία Τετάρτη 07.10.2026

«Κυβερνοασφάλεια στις επιχειρήσεις» Σημαντική εσπερίδα στο Επιμελητήριο Ηρακλείου

Αναλυτικές πληροφορίες και σαφείς οδηγίες για τους τρόπους θωράκισης μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων από τις αυξανόμενες διαδικτυακές απειλές θα παρουσιαστούν στη ενημερωτική εσπερίδα «Κυβερνοασ

Post
Οικονομία Τετάρτη 07.10.2026

Σημαντικές αλλαγές και αύξηση του ορίου στο ακατάσχετο τραπεζικών λογαριασμών:

Αύξηση του ορίου και άλλες σημαντικές αλλαγές στο ακατάσχετο τραπεζικών λογαριασμών φυσικών προσώπων για οφειλές έναντι Δημοσίου και ιδιωτών: Με διατάξεις του νόμου 5313/2026, επέρχονται σημαντικές